Podpora

Mám problém s objednávkou alebo otázku na dostupnosť tovaru

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu na tel.: +421 948 022 282;  e-mail: podpora@philips-eshop.sk. Vasim pozadavkum se venujeme v pracovni dny od 8,30 do 17,00 hod.

Chcem vrátiť výrobok do 14 dní od zakúpenia

Tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od tejto zmluvy, pošlite späť alebo odovzdajte na adrese spoločnosti na svoje náklady do: REDA a.s., Hviezdoslavova 55d, 627 00 Brno, CZ alebo nás môžete kontaktovať na e-mail: podpora@philips-eshop.sk,  tel.: +421 948 022 282, kde zariadime zvoz tovaru. Formulár na stiahnutie tu:

Formular na odstupenie od zmluvy priloha OP 2022

Mám otázku k výrobku z kategórie Osobná starostlivosť alebo Starostlivosť o matku a dieťa

Obráťte sa priamo na tím zákazníckej podpory spoločnosti Philips. Vyškolení pracovníci spoločnosti Philips Vám radi pomôžu s výberom vhodného výrobku alebo radou ohľadom jeho použitia

Napíšte nám na WhatsApp

(+420) 771 133 012 
Sme online:
Pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
Sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Kontaktujte nás cez Messenger (Philips Slovakia)

Sme online:
Pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
Sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Mám otázku týkajúcu sa výrobku z kategórie Domácich spotrebičov

Sme tu pre Vás. Našou snahou je uviesť čo najviac informácií o výrobku a jeho vlastnostiach. Ak ste vami hľadanú informáciu nenašli a máte otázky týkajúce sa vlastností výrobku alebo chcete poradiť s výrobkom, prosím, neváhajte a kontaktujte nás. 

Kontaktujte nás cez Messenger (Philips Home Living SK)

Sme online:
pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Zavolajte nám

02 - 3321 5570

Sme k dispozícii:
pondelok - piatok (09:00 – 17:00)

Chcem reklamovať výrobok osobnej starostlivosti alebo starostlivosti o matku a dieťa

Je nám ľúto, že sa vyskytol problém pri používaní výrobku. Obráťte sa prosím priamo na tím zákazníckej podpory spoločnosti Philips, kde Vám pracovníci spoločnosti Philips radi pomôžu s vyriešením problému alebo s jeho reklamáciou.

Napíšte nám na WhatsApp

(+420) 771 133 012 
Sme online:
Pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
Sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Kontaktujte nás cez Messenger (Philips Slovakia)

Sme online:
Pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
Sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Chcem reklamovať výrobok z kategórie domácich spotrebičov

 

Je nám ľúto, že sa vyskytol problém pri používaní výrobku. Obráťte sa, prosím, priamo na tím zákazníckej podpory spoločnosti Philips Domestic Appliances, kde Vám radi pomôžu s vyriešením problému alebo s reklamáciou výrobku.

Kontaktujte nás cez Messenger (Philips Home Living SK)

Sme online:
pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Zavolajte nám

02 - 3321 5570

Sme k dispozícii:
pondelok - piatok (09:00 – 17:00)

Prečo môj výrobok dodáva spoločnosť Reda SK s.r.o. a nie Philips?

Philips-eshop.sk prevádzkuje spoločnosť Reda, ktorá je jedným z autorizovaných predajcov výrobkov Philips na Slovensku. Spoločnosť Reda je dlhodobým partnerom spoločností Philips a Philips Domestic Appliances v mnohých projektoch a má silné logistické zázemie. Pre komplexné informácie o výrobku, registráciu výrobku a starostlivosť o výrobok odporúčame navštíviť oficiálnu webovú stránku spoločnosti Philips philips.sk.